Деновите на повторно објавување на слики на Инстаграм можеби завршија.
Фејсбук ќе им овозможи на луѓето да преземат поголема контрола над сликите што ги поседуваат и каде завршуваат. Како ажурирање на својата платформа за управување со права, компанијата почнува да работи со одредени партнери денес за да им даде моќ да бараат сопственост над сликите и потоа да умерат каде тие слики се појавуваат преку платформата на Фејсбук, вклучително и на Инстаграм. Целта е на крајот да се отвори оваа одлика за секого, како што тоа веќе се прави со правата за музика и видео. Компанијата не даде временска рамка кога се надева дека ќе го отвори ова пошироко.
Фејсбук не откри кои се неговите партнери, но ова теоретски може да значи дека ако бренд како Национален географик ги постави своите фотографии на Менаџерот за права на Фејсбук, тогаш може да следи каде се појавуваат, како на Инстаграм страниците на другите брендови. Оттаму, компанијата може да избере да дозволи сликите да останат нагоре, да издадат отстранување, што целосно го отстранува повредениот пост или да користи територијален блок, што значи дека објавата останува во живо, но не може да се гледа на териториите каде што се применуваат авторските права на компанијата.
„Ние сакаме да се осигураме дека многу добро го разбираме случајот за употреба од тој збир на доверливи партнери пред да го прошириме затоа што, како што можете да си замислите, алатка како оваа е прилично чувствителна и прилично моќна и ние сакаме да се осигураме дека имаме заштитни огради за да се осигураме дека луѓето ќе можат безбедно и правилно да ги користат “, вели Дејв Акселгард, менаџер на производи за искуство со креатори и издавачи на Фејсбук, во коментар за„ The Verge “.
За да ги преземе своите авторски права, носителот на правата на сликата поставува CSV-датотека до „Менаџерот за права“ на Фејсбук што ги содржи сите метаподатоци на сликата. Тие исто така ќе наведат каде се применуваат авторските права и можат да остават одредени територии надвор. Откако менаџерот ќе потврди дека метаподатоците и сликата се совпаѓаат, тогаш ќе ја обработи таа слика и ќе следи каде се појавува. Ако друго лице се обиде да побара сопственост на истата слика, двете страни можат да одат напред и назад неколку пати за да го оспорат тврдењето, а Фејсбук на крајот ќе му го даде на оној што ќе поднесе прв. Ако потоа сакаат да ја обжалат таа одлука, можат да ги користат формуларите за пријавување на Фејсбук.
Ова ажурирање може потенцијално да го искористи начинот на кој работи Инстаграм во моментов, со сметки кои често ја делат истата слика и само го означуваат претпоставениот носител на права како кредит. Сега тие носители на права можат да го симнат работното место без одлагање. На крајот на краиштата, креаторите можеби треба да инвестираат во сопствена фотографија или создавање на слики за да избегнат одземање на објавите. Ова на крајот може да биде она што Инстаграм го сака: да стане место каде што се споделуваат оригинални слики наспроти регургирани. Ова ќе биде особено интересно да се гледа со меми.
Акселгард вели дека тие започнуваат со мала група за да „научат повеќе и да го пронајдат правилниот начин за решавање на специфични случаи на употреба, како што се меми“.
Дел од тој процес на учење значи утврдување колку уредување може да се случи на слика, како мем, пред да се квалификува како „натпревар“ со сликата на носителот на права. Мемите, се разбира, се уредуваат постојано, па Фејсбук треба да утврди дали ќе им овозможи на луѓето да ги отстранат тие меми.
Авторското право на Инстаграм е проблем со години, а неодамна, компанијата рече дека на веб-страниците им треба дозвола на фотографи за да ги вметнат своите објави. Во минатото, папараците ги тужеа славните личности затоа што ги испратиле своите фотографии на свои сметки. Во суштина, авторските права стануваат неуредни, особено на Инстаграм, а Менаџерот за права може да ги насочи работите истовремено и да ја трансформира платформата.
Коментари
Loading…