in

Елон Маск рече дека работи на електричен автомобил од 25.000 американски долари со батерија од следната генерација.

Но, ова не е прв пат Маск да вети ефтин производ.

Tesla објави дека драматично ќе ги намали трошоците за ќелиите и пакетите на батериите – што значи дека новата цел на компанијата е електричен автомобил од 25.000 американски долари. Извршниот директор на компанијата, Елон Маск, рече дека нејзините нови „табеларни“ ќелии на батерии, како и со промена на материјалите во ќелијата, ќе му овозможат на Тесла да ја „преполови“ цената за киловат-час, што ќе ги направи електричните автомобили приближно иста цена како и согорувањето. оние моторот.

Цената за киловат-час (kWh) е единица енергија што најчесто се користи за мерење на капацитетот на батериските пакувања во современите електрични возила. Овие цени драматично опаѓаа во текот на последната деценија, од 1.100 УСД / кВч во 2010 година на 156 УСД / кВч во 2019 година, пад од 87 проценти.

Експертите предвидуваат дека цената ќе достигне $ 100 / kWh до 2023 година, но Маск рече дека Тесла ќе започне тригодишен процес за да ја спушти цената под тоа – иако тој не рече точно која ќе биде цената.

Во батеријата има повеќе отколку само во нејзините ќелии. Литиум-јонска батерија која чини 100 американски долари / kWh за производство значи пакет батерии, со неговите дополнителни компоненти, како што се управување со батеријата и системи за ладење, може да чини 125 до 130 долари / kWh или повеќе.

Tesla Model 3

Денешните пакувања на батерии чинат околу 10.000 – 12.000 УСД, во зависност од нивниот капацитет. Ниските цени на батериите може да бидат клучот за отклучување електрични автомобили со подостапна цена, со поголем волумен. Тесла има за цел да ги намали трошоците за идните пакувања на помалку од 6.000 УСД, што би ја чинело цената на ќелијата под 100 УСД / kWh.

Просечната цена на електричните автомобили во САД опаѓа, неодамна од 64.300 долари во 2018 година на 55.600 долари во 2019 година, што е пад од 13,4 проценти. И тоа е најмногу благодарение на моделот 3. на Tesla. Но, тоа е сè уште високо во споредба со просечната цена на редовно возило што гори гас од 36.600 американски долари (иако таа цена одекнува нагоре).

Моделот 3 требаше да биде првиот автомобил на Тесла за поширок пазар. Од рано, „мастер-планот“ на компанијата – како што е утврдено од Маск во објава на блогот од 2006 година – наведува како би се изградил посакуван електричен спортски автомобил за да се убедат луѓето дека ЕВ може да биде кул (што во тоа време не беше лесна задача ), искористете ги приходите од тоа за да помогнете во финансирање на подостапна луксузна лимузина, и средствата од тој напор да ги изорате во автомобил што стотици илјади луѓе можеа да го купат.

Но, планот на Маск да заработи 3500 американски долари „Модел 3“ никогаш не се оствари, благодарение на добро документираниот „производствен пекол“ на компанијата. Денес, моделот 3 Стандарден опсег плус започнува од 37.990 долари, долгиот опсег започнува од 46.990 долари, а перформансите започнуваат од 54.990 долари.

Ова не е прв пат Маск да предвиди дека Тесла драматично ќе ги намали трошоците за своите електрични автомобили. Тој најпрво вети 25.000 УСД ЕВ уште во 2018 година, за што рече дека е можно во рок од три години.

„Мислам дека за да можеме да добиеме до … 25000 автомобили, тоа е нешто што можеме да го направиме“, рече Маск во интервју за „You Tuber Marques Brownlee“. „Но, ако работиме навистина напорно, мислам дека можеме да го направиме тоа за околу три години“.

Но, на Денот на батеријата, Маск додаде ново предвидување: 20 милиони автомобили годишно. Тоа би било „приближно двојно“ од сегашното производство на Тојота, ГМ или Фолксваген, објави на Твитер Ед Нидермејер, автор на „Лудикрус: неплакирана приказна на Тесла моторс“.

Коментари

Претплатете се
Известете ме за
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Прегледајте ги сите коментари

Loading…

0

Како ви се допаѓа?

0 поени
Upvote Downvote