in

Што?Што?

3 навики поради кои не можете да изгубите тежина!

Комбинацијата на здрави оброци, редовно вежбање и добро осмислен план за слабеење понекогаш не е доволна за да изгубите вишок килограми. Имено, многу луѓе се случува да практикуваат некои лоши навики кои ги спречуваат да ослабат, без тие дури и да бидат свесни за тоа. Останете во тек подолу, ако сакате да знаете кои пет работи треба да престанете да ги правите за да може диетата да стапи на сила.

1. Не претерувајте со авокадо

Авокадото е богато со здрави незаситени масти, но и други корисни хранливи материи, минерали и антиоксиданти. Од друга страна, тој е доста калоричен, па доколку го јадете често во комбинација со леб, намази, јајца и преливи, големи се шансите да не можете да изгубите тежина. Следете ги нашите совети и ограничете ја вашата дневна порција на половина авокадо.

2. Не го прескокнувајте ручекот

Ручекот е, по правило, најкалоричниот оброк во нашата земја. Поради оваа причина, многу луѓе кои се на диета се обидуваат да ја направат што е можно полесна, а некои воопшто ја прескокнуваат. Ова не е добро. На вашето тело му е потребна енергија од овој оброк за да го помине вашиот работен ден, а гладувањето создава само дополнителна нервоза и стрес, што може да ве присили да консумирате многу понездрава храна од ручекот што го прескокнавте.

3. Избегнувајте млеко од растителна основа

Ако сте во можност да ја вариме лактозата и не сте веган, нема добра причина да го замените редовното млеко со растително потекло, особено ако сакате да изгубите тежина. Имено, кравјото млеко содржи многу калциум, а познато е како соединение кое го забрзува метаболизмот. Побрзиот метаболизам, исто така, доведува до побрзо слабеење. Од друга страна, растителното млеко, генерално, не содржи калциум, па дури и кога го содржи тоа, не се апсорбира во нашето тело, како и од обичното млеко.

Коментари

Претплатете се
Известете ме за
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Прегледајте ги сите коментари

Loading…

0

Како ви се допаѓа?

0 поени
Upvote Downvote