in

Се подготвуваат нови операции во обид да се одблокира патот кој беше блокиран од бродот во Суецкиот канал!

Во недела се подготвуваат нови операции за деблокирање на товарниот брод, кој е заглавен во Суецкиот канал, еден од најголемите водени патишта во светот, шести ден, со надеж дека големата плима во попладневните часови ќе ги олесни напорите.

Во телефонско интервју за египетската телевизија, претседателот на египетската администрација за Суецкиот канал, Осама Раби, во саботата вечер потврди дека бродот се движел 30 степени надесно и заминал за прв пат, што го оцени како добар показател за напредок во обидот да се ослободи бродот.

Додека четири фудбалски игралишта, товарен камион кој превезувал товар помеѓу Азија и Европа, се насукал во вторникот во тесниот вештачки канал што го дели континентална Африка од Синајскиот полуостров. Брод со тежина од над 220.000 тони престана да се движи низ каналот каде поминува повеќе од 10% од меѓународната поморска трговија.

Повеќе од 300 бродови чекаат на двата краја на каналот што ги поврзува Црвеното Море и Медитеранот.

Секој ден од блокадата носи големи доцнења и трошоци за тој сектор и започнаа да се чувствуваат првите ефекти. Сирија во саботата објави дека ќе започне со ограничување на дистрибуцијата на гориво поради доцнење во една испорака на нафта.

Властите кои управуваат со каналот соопштија дека Египет изгубил помеѓу 12 и 14 милиони долари на денот кога каналот се затворил, а специјализираното списание „Лојдс лист“ проценува дека товарен брод блокира стока во вредност од 8,1 милијарди евра секој ден.

Поморските визуелни портали, како што се „Веселфиндер“ или „Морски сообраќај“, продолжуваат да прикажуваат десетици бродови кои чекаат во Суецкиот Залив, во просторот за чекање среде канал или на влезот на медитеранскиот канал во близина на Порт Саид во недела.

Покрај шлеперот, тие работат и на вадење песок во кој падна бродот.

Додека ја чекаа големата шпедитерска компанија, Маерск и германски Хапаг-Лојд во четвртокот изјавија дека планираат да ги пренасочат своите бродови преку Кејп на добрата надеж, што е заобиколен пат од 9000 километри и најмалку дополнителни седум дена пловење.

Коментари

Претплатете се
Известете ме за
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Прегледајте ги сите коментари

Loading…

0

Како ви се допаѓа?

0 поени
Upvote Downvote