in

ВИСТИНА ИЛИ ЗАБЛУДА? Дали мора да го возите ДИЗЕЛ автомобилот секој ден за да не се расипе?

Многу возачи сè уште не се сигурни дали ова е вистина или не.

Да го поставевме ова прашање пред неколку години, одговорот дефинитивно ќе беше „да“. Но, работите значително се променија.

Дизел автомобилите обезбедуваат многу подобра економичност, а тоа сите го знаеме.

Но, главното прашање, дури и денес, е – дали треба да го возиме дизел автомобилот секој ден за да работи правилно?

Конечниот одговор е – не.

Само по развојот на овие мотори, возачите веќе не мораа да ги палат своите дизел мотори секој ден.

Пред тоа, може да има проблеми со палење на ладниот мотор.

Му требаше време на моторот да го загрее горивото.

И имаше проблем со воздушните меури кои се собираа во цевките и го блокираа снабдувањето со гориво. Доволно беше автомобилот да стои 10 дена и ќе започнат да се појавуваат проблеми.

Но, сега, со CRDI моторите, веќе нема потреба од тоа.

CRDI се залага за Common Rail Direct Injection, поточно, тие овозможуваат директно вбризгување гориво во моторот преку една линија и затоа повеќе не мора да го палите вашиот дизел автомобил секој ден.

Заедничкиот систем за вбризгување на шините се состои од: пумпа под висок притисок, заедничка линија за гориво во која се создава висок притисок (1800 бари и повеќе во зависност од моторот), електронски контролирани инјектори (инјектори) и инсталација што ги поврзува сите овие делови.

Овој систем за вбризгување се карактеризира со испорака на гориво под постојан висок притисок, без оглед на брзината на моторот. Резултатот може да се препознае при висока еластичност според вртежниот момент, намалената потрошувачка на гориво и намалените емисии на штетни производи од согорување. Горивото под висок притисок се инјектира преку електронски закони за контрола на времето и вбризгување, што е овозможено преку електронски регулирани инјектори.

Во вообичаените шински системи, процесот на туркање на горивото на пумпата за висок притисок е одделен од процесот на инјектирање на гориво во комората за согорување. Под голем притисок, горивото постојано се акумулира во заедничката главна цевка, без оглед на бројот на вртежи и оптоварувањето на моторот. Така акумулираното гориво е подготвено за вбризгување во секое време и во кој било цилиндар на моторот

Коментари

Претплатете се
Известете ме за
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Прегледајте ги сите коментари

Loading…

0

Како ви се допаѓа?

0 поени
Upvote Downvote