„Тие не се системи за самостојно управување, тие сепак доаѓаат со одговорност за возење“
Сопственик на Tesla Model S во Алберта, Канада, беше обвинет за опасно возење откако го привлекоа за спиење додека патуваше со брзина од 150 км / ч (93 км / ч). Случајот покренува прашања во врска со делумно автоматизираниот систем за возење на Tesla, Autopilot и самозадоволството на возачот.
На 9-ти јули, кралската канадска полициска полиција соопшти дека добила жалба за несовесно возење на автопатот 2 кај Понока во Алберта. Tesla Model S од 2019 година „се чинеше како да се вози самостојно“, рече полицијата, „патувајќи над 140 км на час, со двете предни седишта целосно настрана и двајцата патници се чини дека спијат“.
Полицајците почнаа да го бркаат возилото со трепкање на светлата за итни случаи, во тоа време возилото „автоматски започна да се забрзува“, на крајот достигнувајќи брзина од 150 км на час, соопшти полицијата. Откако го превлекол возилото, возачот, 21-годишен маж од Британска Колумбија, бил обвинет за брзо возење и возење додека бил заморен, што резултирало во 24-часовна суспензија на дозволата. Подоцна, мажот беше обвинет и за опасно возење.
„Иако производителите на нови возила имаат вградено заштитни мерки за да ги спречат возачите да ги искористат новите безбедносни системи во возилата, тие системи се токму тоа – дополнителни безбедносни системи“, рече во соопштението надзорникот Гери Греам од Алберта RCMP сообраќајни услуги. „Тие не се системи за самостојно управување, сепак имаат одговорност за управување“.
Портпарол на Тесла не одговори на барањето за коментар. Автопилот е делумно автономен систем на Ниво 2 кој комбинира адаптивна контрола на крстарење, асистенција за одржување лента, самостојно паркирање и, неодамна, можност за автоматско менување на лентите. Користи пакет сензори, вклучувајќи осум камери, радар и ултразвук, за автоматизирање на некои од задачите за возење, но исто така бара од возачите да останат ангажирани со возилото за да можат да работат.
Системот Автопилот на автопроизводителот докажано е од страна на сообраќајните истражители дека придонел за голем број фатални несреќи во минатото, а семејствата на починати возачи го тужеле Тесла за погрешна смрт.
Извршниот директор на Тесла, Елон Маск, вината за несреќите во кои учествувал „Автопилот“ е голема самодоверба на возачот. „Кога има сериозна несреќа, скоро секогаш, всушност можеби секогаш, станува збор за искусен корисник, а проблемот е повеќе со самозадоволството“, рече Маск во 2018 година. Но, маркетинг на неговиот систем како „Автопилот, ”Се покажа дека Тесла поттикнува невнимание на возачот.
Нејасно е до кој степен сопственикот на Тесла во Канада злоупотребувал автоматски пилот. Tesla рече дека напредниот систем за помош на возачот ќе работи само кога ќе открие рацете на возачот на воланот. Ако не се детектираат рацете на возачот, дисплејот зад воланот ќе почне да трепка, проследен со звучни предупредувања и на крајот, автоматскиот пилот ќе се оневозможи самиот.
Од неговото лансирање во 2015 година, сопствениците на Tesla бараат нови и креативни начини да го измамат автоматскиот пилот. Луѓето едвај чекаа да поставуваат видеа што седат на задното седиште додека нивните автомобили возеа „автономно“ по автопатот. Тесла одговори со ажурирање на софтверот за да бара возачите да ги држат рацете на воланот – што се чинеше како паметна поправка сè додека еден возач не сфати сè што треба да направите за да го измамите системот е клин од портокал на тркалото за да симулира притисок човечка рака.
„Autopilot Buddy“ беше парче магнетна пластика што се прицврстува на воланот со цел да се создаде впечаток дека возачот ги држи рацете таму. Федералните регулатори издадоа наредба за прекин и откажување за да се спречи нејзината продажба.
Луѓето сакаат да ја измамат технологијата, дури и ако може да ги чини живот.
Коментари
Loading…