in

Што?Што?

Интересни факти за спиењето!

Жените почесто страдаат од несоница отколку мажите. Нарушувањето може да се појави во секое време од животот, но почесто се јавува кај постари лица.

Меѓу главните причини за нарушувања на спиењето се зголемен стрес, депресија, ниски примања, ноќна работа и седентарен начин на живот.

Претпоставуваме дека оваа информација за спиењето е веќе позната, но сигурно не сте знаеле дека луѓето се единствените цицачи кои можат доброволно да го одложат спиењето.

Кога станува збор за недостаток на сон, една од главните причини е екстремната поспаност.

Еднаш ви се случило да сте многу уморни и едвај чекате да легнете, а токму тогаш не можете да заспиете или спиете многу малку.

Кога сте под стрес, вежбањето може многу да ви помогне, а истовремено може да го подобри квалитетот на спиењето.

Најдобри вежби за добар сон се оние кои вклучуваат аеробни вежби, вежби за сила, но и јога.

Спиењето на поголема надморска височина е потребно време да се прилагоди. Намалувањето на нивото на кислород го попречува спиењето, па потребни се околу три недели додека телото се навикне на новата средина.

Колку спиење му треба на човекот, пред се зависи од возраста. Затоа, новороденче ќе спие од 12 до 17 часа, мало дете од 11 до 14, а оптималното времетраење на спиењето кај возрасен е од седум до девет часа.

Ова значи дека луѓето спијат во просек осум часа во текот на денот. Врз основа на тоа, можеме да заклучиме дека трошиме една третина од животот спиејќи.

Лице кое долго време не спиело може да забележи симптоми на депресија, губење на меморијата, но оваа состојба може да доведе и до развој на разни болести.

Лицето се чувствува уморно и поспано, обично околу два наутро или две попладне. Ова е честопати причина за чувството што се јавува после јадење.

Повеќето луѓе кои не спијат доволно можат да почувствуваат голема потреба за храна затоа што паѓа нивото на хормонот лептин, кој го контролира апетитот.

Тешкотии во спиењето може да се појават и поради употреба на електронски уреди пред спиење, особено оние што испуштаат сина светлина, а тоа се најчесто мобилни телефони и компјутери.

Тие можат да спречат ослободување на хормонот мелатонин, што ќе предизвика потешкотии во спиењето. Затоа, обидете се да избегнете употреба на овие уреди непосредно пред спиење. Вашето тело сигурно ќе ви биде благодарно за тоа.

Коментари

Претплатете се
Известете ме за
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Прегледајте ги сите коментари

Loading…

0

Како ви се допаѓа?

0 поени
Upvote Downvote