in

Јапонија престана да го користи Boing 777 бидејќи делови од авионот паднале за време на лет!

Американските регулатори вчера најавија дополнителни прегледи на авиони Boing 777 кои користат ист тип на мотор што предизвика делумно паѓање на делови од авионот над Денвер поради дефект, а Јапонија ја прекина нивната употреба додека размислуваше какви мерки треба да се преземат.

Федералната управа за воздухопловство (ФАА) објави дека ќе издаде итна директива со која се наредува засилен преглед на авионите Boing 777 со мотори Pratt & Whitney 4000.

Регулаторните потези вклучени мотори Pratt & Whitney 4000 следеа откако Boing 777 Јунајтед Ерлајнс безбедно слета на меѓународниот аеродром во Денвер во саботата откако неговиот десен мотор откажа

На сликите објавени од полицијата во Брумфилд, Колорадо, беа прикажани остатоците од авионот, остатоците од моторот на земјата и тревникот, а на видеата се гледа како гори моторот, авионот е покриен со црн чад и слично.

Боинг во неделата објави дека им препорачува на авиокомпаниите да ја прекинат работата на 69 авиони Boing 777 што во моментот се користат и 59 се чуваат во складирање сè додека ФАА не го утврди соодветниот протокол за инспекција.

Јунајтед ерлајнс вчера соопшти дека доброволно и привремено ќе ги отстрани од распоредот своите 24 активни авиони од тој тип.

Јапонија ја прекинува употребата на Boing 777

Јапонското Министерство за транспорт им нареди на своите авиокомпании да ја прекинат употребата на Боинг 777 додека разгледуваат дали да преземат дополнителни мерки.

Министерството соопшти дека на 4 декември летот на ЈАЛ од аеродромот Наха до меѓународниот аеродром во Токио бил вратен поради дефект на левиот мотор на околу 100 километри северно од аеродромот Наха. Авионот е на иста возраст како и 26-годишниот авион на „Јунајтед ерлајнс“, кој учествуваше во инцидентот во саботата.

Јунајтед е единствениот американски оператор со тие авиони, според FAA. Другите авиокомпании што ги користат се во Јапонија и Јужна Кореја, соопшти американската агенција.

Врз основа на првичните информации, тие заклучија дека треба да се зголеми интервалот на инспекција за сечилата на шупливи вентилатори кои се единствени за овој модел на моторот и се користат само во авионите Boing 777.

Коментари

Претплатете се
Известете ме за
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Прегледајте ги сите коментари

Loading…

0

Како ви се допаѓа?

0 поени
Upvote Downvote