in

ЛУЃЕТО КОИ ИМААТ ПРОБЛЕМ СО КОНЦЕНТРАЦИЈА НЕКА ГО ПРОЧИТААТ ОВА! 5 НАМИРНИЦИ ЗА ПОДОБРА КОНЦЕНТРАЦИЈА!

Храната е гориво што ја регулира вашата енергија и расположение, и двете можат значително да влијаат на вашата концентрација. Има неверојатна способност да влијае на менталната чистота, расположението, меморијата, па доколку сакате да ја подобрите, испробајте ги овие девет намирници за подобра концентрација.

Боровинки: Истражувањата покажуваат дека боровинките се храна за подобра концентрација и за подобрување на меморијата во следните пет часа, бидејќи антиоксидансите во боровинките го стимулираат протокот на крв и кислород до мозокот и го одржуваат умот свеж. Содржат коктел од антиоксиданти и имаат таква содржина за која се покажало дека покрај подобрувањето на концентрацијата, штити и од рак, срцеви заболувања и деменција.

Зелен чај: Зелениот чај содржи кофеин и теанин. Кофеинот ви помага да се концентрирате и ве буди, додека докажано е дека теанинот ја зголемува активноста на алфа брановите, кои го зголемуваат мирното ниво и го ослободуваат кофеинот побавно, наместо одеднаш. Овие состојки произведуваат и подобра способност за насочување на вниманието, со подобрувања и во брзината и во прецизноста, така што зелениот чај е исто така една од храната важна за подобра концентрација.

Авокадо: Секој орган во телото зависи од протокот на крв, особено срцето и мозокот, а авокадото го подобрува протокот на крв, нудејќи вкусен начин за активирање на клетки во мозокот. Авокадото е исто така полно со растителни влакна (11-17 грама по парче), што помага да се задоволи гладот ​​и е важна храна за подобра концентрација.

Масна риба: Содржи омега-3 масни киселини кои помагаат при помнењето и менталните способности. Без омега-3, меморијата е послаба, а промените на расположението се почести, така што масната риба е исто така пожелна храна за подобра концентрација. Најважните риби се лосос, пастрмка, скуша, харинга, сардини.

Вода: Водата му дава енергија на мозокот за сите функции, вклучително и процесот на размислување и меморија и се покажа дека ви помага да размислувате побрзо, да се концентрирате подобро и да доживеете поголема јасност и креативност. Секоја функција на телото зависи од вода, затоа е клучно да добиете доволно од тоа за подобра концентрација.

 

Коментари

Претплатете се
Известете ме за
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Прегледајте ги сите коментари

Loading…

0

Како ви се допаѓа?

0 поени
Upvote Downvote