in

СлаткоСлатко УбавоУбаво

Овие 6 зелени јадења се неопходни за здравјето, и откријте зошто едната е посебна!

Зелениот зеленчук и овошје му даваат на организмот хранливи состојки неопходни за негово правилно функционирање и спречување на низа болести и нарушувања. Секој ден треба да јадете голема количина свеж и варен зеленчук, и малку помала количина свежо овошје.

За да ги направите резултатите уште подобри, изберете храна со најдобри хранливи својства.

Јаболка

Не само што доаѓаат во зелена боја, но сепак се совршени за подобрување на здравјето. Тие не содржат маснотии, холестерол и сол, а содржат и бројни нутриционистички вредни материи. Тие се одличен извор на влакна и помагаат да се спречи дебелината. Јаболката ги намалува новите слободни радикали во организмот, а истражувањата покажаа дека го штитат здравјето на срцето и кардиоваскуларниот систем.

Авокадо

И покрај фактот дека содржи голем процент на маснотии, тие масти се здрави. Авокадото е многу хранливо и е одличен извор на витамин К и фолна киселина. Тој е многу добар извор на витамини Б6 и Ц. Ја стимулира работата на дигестивниот тракт, го регулира нивото на шеќер во крвта, го подобрува здравјето на очите и го намалува ризикот од дебелина.

Прокељ

Тие се многу добар извор на витамин К, фолна киселина и железо. Една чаша пршута содржи 130% од препорачаната дневна вредност на витамин Ц. Тие се многу добар извор на растителни влакна, манган, калиум, холин и витамин Б комплекс. Студиите покажаа дека пршутото го намалува ризикот од формирање на клетките на ракот и помага да се спречи нивното ширење.

Кељ

Каљот е одличен извор на антиоксиданси. Всушност, само неколку намирници содржат повеќе антиоксиданти од кеaleот (ракета, лисја од репка, зелка, сладок компир и суров лук). Калето го намалува нивото на слободни радикали во организмот и учествува во превенција на болести како што се ревматоиден артритис, кардиоваскуларни заболувања и дијабетес. Покрај тоа што има одлични антиоксидантни својства, се покажа дека ке beenот е одличен и во спречување на ширењето на клетките на ракот, а може да го подобри и здравјето на уринарниот тракт.

Ф’стаци

Тие се одличен извор на хранливи вредности. Тие се особено добар извор на растителни влакна и протеини, а една порција ф’стаци содржи иста количина калиум како и бананите. Ф’стаците го намалуваат нивото на лош холестерол, го зголемуваат нивото на добар холестерол, а исто така имаат одлични антиоксидантни својства. Истражувањата покажаа дека ф’стаците можат да помогнат во спречување на дијабетес тип 2. Тие се одличен извор на витамин Е, кој го штити здравјето на косата и кожата, а каротеноидите од ф’стаци можат да го намалат ризикот од развој на болести на окото.

Спанаќ

Спанаќот е дефинитивно една од најздравите намирници. Содржи повеќе хранливи материи отколку калории и треба да бидат вклучени во секојдневната исхрана. Најзначајни предности се:

тоа е одличен извор на витамини А, К, Д и Е.
тоа е одличен извор на омега 3 масни киселини
има моќни антиканцерогени и антиинфламаторни својства
го штити здравјето на очите
ја регулира pH вредноста во организмот

Како ви се допаѓа?

1 поен
Upvote Downvote