in

СлаткоСлатко УбавоУбаво

Нутриционисти: Полномасните јогурти се поздрави од нивната „light“ варијанта

Ако порано сте пиеле невкусен јогурт, тоа веројатно е затоа што имал многу малку маснотии во својот состав или целосно без маснотии, вели диетичарот д-р Рахаф Ал Баши.

Тоа е маснотијата која е одговорна за она што сите го бараме во јогуртот, а тоа е неговиот богат вкус и кремаста текстура.

Полномасниот јогурт има и други предности во однос на јогуртот со малку маснотии или овошниот јогурт.

 

Една од најчестите дезинформации поврзани со диетата е дека мастите се генерално штетни, затоа некои луѓе целосно ги елиминираат од исхраната во желбата за витка линија и здравје. Сепак, често се случува наскоро да сфатите дека не се чувствуваат подобро и дека не слабеат, бидејќи многу намирници се богати со таканаречени добри маснотии што му се потребни на организмот.

 

Трендот на елиминирање на маснотиите од исхраната започна во Соединетите држави кога во 1977 година за мастите се зборуваше како „непријател“ на организмот, а здравствените служби започнаа да ги советуваат граѓаните на диета со малку маснотии. Ова веќе во раните осумдесетти резултираше во масовно производство и продажба на храна со малку маснотии.

 

Причината за оваа „борба против маснотиите“ беше тогаш општо прифатеното мислење дека заситените масти се директно поврзани со срцеви заболувања, но оваа теорија подоцна беше побиена со бројни научни студии.

 

„Многу луѓе сè уште избегнуваат млечни производи со многу маснотии, бидејќи сметаат дека многу маснотии значи висок холестерол и слични проблеми“, изјави диетичарот д-р Ал Баши за „Huff Post“.

Сепак, лекарот додава дека истражувањата за тоа сè уште се спроведуваат, а многумина веќе покажаа дека полномасните млечни производи го штитат организмот од кардиоваскуларни болести и дијабетес повеќе отколку што придонесуваат за нив.

 

Таа исто така истакнува дека јогуртите со помала содржина на маснотии често содржат повеќе рафинирани шеќери и засилувачи на вкусот поради „недостаток“ на вкус.

 

Помалку го зголемува шеќерот во крвта

Овошните јогурти со вкус имаат најмногу шеќер, вели диететичарката д-р Лорен Шарп и објаснува дека токму затоа го зголемуваат шеќерот во крвта, по што тој често паѓа нагло повторно.

„Кога ќе се појави таков„ скок “на шеќер во организмот, нашето тело обично брзо бара нешто слатко, а потоа многумина посегнуваат по нездрави закуски, па затоа„ обичниот “јогурт со малку маснотии на крајот предизвикува вишок, а не слабеење.

Сепак, истакнуваат нутриционистите, дури и јогуртите со полни маснотии не се целосно без шеќер, но тие често имаат многу помал процент и не одржуваат сити подолго.

Имаат подобар вкус од таканаречениот обичен јогурт
Истражувањето од Стенфорд покажа дека е многу полесно да се донесе одлука за здрава исхрана кога вклучува храна што е вкусна, што е сосема логично, вели д-р Ал Баши, а повеќето луѓе мислат дека јогуртите со полни маснотии се многу подобри и „побогати“ „отколку обичните.

 

Иако нивната содржина на протеини е приближно иста и двата содржат пробиотици, вкусот на јогурт со полни маснотии најмногу го „согоруваат“ маснотиите и со тоа ја намалува веројатноста да посегнете по слатки или други нездрави јадења како што се закуски.

Поради големата содржина на протеини, јогуртот со полно масно ткиво е одличен како додаток на јадења што треба да имаат кремаста текстура, па затоа диететичарот забележува дека во многу рецепти може да се замени со павлака.

Како ви се допаѓа?

0 поени
Upvote Downvote