in

Несакани ефекти на повремениот пост (intermittent fasting) за кои не се дискутира!

Многу се зборуваше за резултатите и варијантите на повременото постење. За несаканите ефекти кои ја придружуваат оваа диета – многу ретко.

Постојат дури седум видови пост, но најпопуларниот метод е 16:8, што значи дека само вода или чај е дозволено да се пие 16 часа, а само осум часа е дозволено да се консумира храна.

Многумина тврдат дека благодарение на повремениот пост, тие губат маснотии, имаат повеќе енергија и се подобро расположени, а меѓу нив е и Новак Џоковиќ, па не е ни чудно што овој начин на исхрана стана главна тема. Сепак, Јагода Јорга ја истакна стапицата за постот и несаканите ефекти кои треба да ги знаете.

Повремениот пост носи одредени ризици

Пред да пробате повремено пости, дефинитивно треба да разговарате со лекар, вели Саи Дас, професор на универзитетот Тафтс. „Иако нема докази дека е штетно, тоа не значи дека е безбедно за секого“, посочува тој.

Дас вели дека ова е особено точно за луѓето кои земаат лекови. Повремениот пост треба да го избегнуваат лица под 18 години, бремени жени и доилки, дијабетичари, како и неухранети лица или оние кои страдаат од нарушувања во исхраната.

Ќе бидете гладни

Нормално е да се слуша пукање на цревата за време на постот. Кога сте во фаза на пост, треба да избегнувате да гледате или да мирисате на храна, бидејќи тоа може да биде предизвикувач за да се чувствувате уште повеќе гладни.

„Прочитајте книга или направете некои активности што ќе ви го привлечат умот за да не размислувате за храна. Ако не можете да издржите, пијте вода, кафе или чај “, предлага професорот по нутриционизам Хуан-Ксијан Пан.

Може да се прејадете

Кога, по неколку часа гладување, ќе дојде време за јадење, не е чудно ако брзате да јадете повеќе од вообичаено. Дефинитивно треба да се избегнува прејадување затоа што во тој случај нема да постигнете дефицит на калории, туку вишок, а тоа не доведува до слабеење.

Може да дехидрирате

Некои луѓе, ако не јадат, забораваат дека треба да пијат, тврди Пан.

Може да се чувствувате уморни

Ако сте почетник во постот, нормално е да се чувствувате уморни. Вашето тело ќе има помалку енергија во првите денови и може да спиете полошо. Обидете се со некои техники за релаксација како што се медитација.

Можеби сте нервозни

Ако сте гладни, тогаш ќе бидете под стрес и можеби ќе бидете нервозни. На расположението најмногу влијаат урамнотежената исхрана и редовниот сон.

Коментари

Претплатете се
Известете ме за
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Прегледајте ги сите коментари

Loading…

0

Како ви се допаѓа?

0 поени
Upvote Downvote