in

СлаткоСлатко

ПУКАНКИ – ЕКСПЛОЗИЈА ОД ЗДРАВЈЕ!

Пуканките се меѓу најпопуларните ,,грицки” ширум светот, но помалку познат факт е и дека тие се и најздравите грицки. Тоа е така поради повеќе причини, а главната причина е нивниот состав кој претставува богат извор на хранливи материи што можат да бидат од корист за здравјeто.

Но, често начинот на нивна подготовка кој подразбира додавање на различни типови масти и поголеми количества на шеќери и сол, прави тие да бидат сосема непожелни за потребите на организмот.

1. Имаат антиоксидантно  дејство

Најважните активни состојки во пуканките се полифенолите, соединенија кои ги штитат крвните садови.

2. Богати со растителни влакна

Житните зрна се богат извор на растителни влакна, а бидејќи пуканките се добиваат од зрна од пченка, при нивното приготвување не се губи од нивната хранлива вредност. Според истражувањата препорачливо е да се внесуваат 20 до 35 грама растителни влакна дневно, а 100 грама пуканки содржат 15 грама растителни влакна.

3. Не содржат многу калории

Незачинетите пуканки имаат многу ниска калорична вредност. Но бројот на калории во пуканките, зависи од начинот на нивното подготвување, па така вие одлучувате колку калорични тие ќе бидат.  Така, во една порција пуканки приготвени во маслиново масло и без додавање на путер, има околу 90 калории, но доколку не внимавате на овие работи, нивото на калории може да се искачи и до 300.

4. Не содржат шеќер

Токму поради отсуството на шеќер, тие се идеални како грицки. Кексите, чоколадите и останатите слатки, моментално ви го покачуваат нивото на енергија, но набрзо и го спуштаат, поради што би требало да се избегнуваат во ситуации кога сакате накратко да го „залажете“ желудникот.

Коментари

Претплатете се
Известете ме за
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Прегледајте ги сите коментари

Loading…

0

Како ви се допаѓа?

0 поени
Upvote Downvote