in

Рекорден промет на Alibaba на Денот на 11.11 – 56 милијарди долари!

epa07964732 (FILE) - Logo of Alibaba Group seen on their booth on Big Data expo in Guiyang, Guizhou Province, China, 28 May 2018 (reissued 01 November 2019). Alibaba released their 3rd quarter results on 01 November 2019, saying their revenue in year-on-year 3rd quarter grew 40 per cent to 16,651 million USD. At the same time, the number of annual active consumers at Alibaba's China retail marketplaces reached 693 million, an increase of 19 million from the 12-month period ended 30 June 2019. EPA-EFE/ALEKSANDAR PLAVEVSKI

Успехот беше замаглен од осум проценти пад на акциите на компанијата, предизвикани од предложените нови кинески закони за монопол.

Кинеската компанија Алибаба постави нов рекорд во продажба на стоки преку Интернет од 56 милијарди долари за време на годинешниот празник за шопинг Денот на синглови, но тој подвиг беше засенет од осум проценти пад на акциите на компанијата, предизвикани од предложените нови кинески антимонополски регулативи

Денот на синглови е традиционален 24-часовен трговски настан во Кина кога продавачите нудат десетици милиони производи со огромни попусти на платформите за е-трговија управувани од Alibaba, JD.com и други играчи.

Кинескиот празничен шопинг бележи поголем сообраќај од Црниот петок и Сајбер понеделникот заедно во САД, пренесува Танјуг, повикувајќи се на CNBC.

Пазарење од 1 до 12 ноември
Оваа година мрежните трговци на мало JD.com и Alibaba го продолжија фестивалот за шопинг, кој започна на 1 ноември и ќе трае до 12 ноември до полноќ.

Алибаба рече дека бруто вредноста на стоките (ГМВ), износот што ја покажува вкупната вредност на нарачките преку платформите за електронско купување на Алибаба, надминал 372,3 милијарди јуани (56,42 милијарди долари) до пладне, по време на Пекинг.

Таа сума ја вклучува вкупната вредност на нарачките од почетокот на настанот на 1 ноември.

Оваа сума е значително поголема од 268,4 милијарди јуани ГМВ, што Алибаба ги забележа минатата година за време на 24-часовното тргување на Денот на синглови.

Овогодинешниот ден на самците беше организиран и покрај глобалната пандемија на коронарен вирус, кој ја опустоши светската економија.

Во Кина, каде вирусот е во голема мерка под контрола, економијата започна да се опоравува, а пазарните аналитичари се особено заинтересирани за тековниот кинески празничен шопинг како потенцијален показател за јачината на домашните потрошувачи.

Коментари

Претплатете се
Известете ме за
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Прегледајте ги сите коментари

Loading…

0

Како ви се допаѓа?

0 поени
Upvote Downvote