in ,

СлаткоСлатко

Туширање со топла или ладна вода – што е поздраво?

Кога ќе почнете да го продлабочувате дишењето, јаглерод диоксидот се намалува низ вашето тело, што ви помага да се концентрирате повеќе.

 

Ако се борите со стресни мисли, размислете да земете ладен туш, советуваат експертите. Студениот туш се користи како холистички пристап за намалување на анксиозноста и депресијата. Туширањето со ладна вода пет до 10 минути исто така се смета за корисно за менталното здравје. Истражувањата покажуваат дека се покажало дека студените тушеви го зголемуваат нивото на ендорфин, хормон за чувство на добро во вашето тело и го намалуваат нивото на кортизол, хормон што предизвикува стрес.

Студениот туш, исто така, може да помогне во ублажувањето на мускулната болка што може да ја почувствувате после напорниот тренинг.

 

Кога станува збор за секојдневната рутина, студената вода го стимулира мозокот да го зголеми фокусот и нивото на енергија. Шокот од ладна вода ве стимулира да дишете подлабоко. Кога ќе почнете да го продлабочувате дишењето, јаглерод диоксидот се намалува низ вашето тело, што ви помага да се концентрирате повеќе. Студениот туш, исто така, складира природни масла на кожата, додека топла вода ги отстранува природните масла од кожата и на тој начин ја суши.

Како ви се допаѓа?

0 поени
Upvote Downvote