in

СлаткоСлатко

Колку и како можете да заработите од Инстаграм? Бројот на следбеници не е пресуден

Некои инфлуенсери и активни корисници можат да заработат илјадници долари за објавување на Инстаграм. Како резултат на тоа, познатите познати личности со голем број следбеници добиваат големи зделки, додека други се борат да зголемат следбеници, репутација, ангажман и многу повеќе.

Но, колку пари всушност можете да заработите на Инстаграм и кои фактори влијаат на тоа?

Не постои единствен одговор на прашањето колку пари може да се заработи на Инстаграм бидејќи неколку варијабли влијаат на висината на заработката. Некои од нив ја вклучуваат пазарната вредност, бројот на следбеници, методот на монетизација, стапките на ангажирање и квалитетот на објавата.

Од друга страна, инфлуенсерите имаат право сами да си постават цена. На пример, помалку познатите инфлуенсери со до 10.000 следбеници можат да ги постават своите цени на 25-50 долари по објава, оние кои имаат 30-80.000 следбеници можат да наплатат 150-350 долари по објава, додека славна личност со над 100.000 следбеници може да наплати помеѓу 1.000 долари и 500.000 долари по објава.

 

Многу луѓе мислат дека бројот на следбеници е единствениот фактор што влегува во игра кога станува збор за плаќање за спонзорирани објави и слично. Сепак, тоа не е точно. Квалитетот на објавата, репутацијата и ангажманот на следбениците се исто така важни фактори, бидејќи тие влијаат на видливоста и продажбата на производот.

Стапката на ангажман е еден фактор што влијае на тоа колку пари некој може да заработи на Инстаграм. Врз основа на ова, инфлуенсерите со помалку следбеници со висок ангажман заработуваат повеќе кога брендовите плаќаат врз основа на нивното ниво на ангажман.

Следбениците кои реагираат на високо ниво на активност на инфлуенсери имаат поголема веројатност да станат клиенти во блиска иднина, што е она што го бараат различни бизниси.

Процентот на стапката на ангажираност на Инстаграм се добива со делење на вкупниот број на лајкови и коментари со бројот на објави и множење со 100, според Instant Famous.

 

Високата стапка на ангажираност им овозможува на потенцијалните спонзори да знаат дека следбениците ги следат или прифаќаат препораките на инфлуенсерите. Ова ги тера во бизнис затоа што многу следбеници ќе ги купат производите.

Социјалните мрежи станаа дел од секојдневниот живот на луѓето. Всушност, седум од 10 луѓе се обраќаат на социјалните мрежи кога одлучуваат што да купат. Повеќето луѓе одлучуваат да купат врз основа на мислењата на оние на кои им веруваат.

Можете да заработите пари промовирајќи брендови и производи во ниша што добро ја познавате, дури и ако немате еден тон следбеници.

Ова води до прашањето: Кои се најпрофитабилните ниши на Инстаграм? Убавина, мода, здравје, фитнес, здравје, патување, бизнис, финансии, начин на живот и луксуз се некои од најпопуларните ниши во моментов.

Дополнително, има многу брендови во тие ниши кои помагаат да се креираат многу содржини и успешно да се монетизираат.

Некои инфлуенсери се познати на Инстаграм и другите платформи за социјални медиуми, како и во нивните индустрии. Меѓу нив има познати спортисти, научници и експерти од други области.

Овие поединци имаат одлична репутација на интернет и надвор. Многу брендови сакаат да работат со нив, дури и ако немаат многу следбеници на Инстаграм.

Поради сите овие фактори, нема дефинитивен одговор на прашањето колку следбеници на Инстаграм навистина ви се потребни за да почнете да заработувате пари во иднина. Сепак, можете да почнете да заработувате дури и со 1000 следбеници со истражување на различни извори на приход од спонзорирани објави, партнерски маркетинг, продажба на сопствени производи и нудење услуги.

Бројот на следбеници на Инстаграм не е толку важен што не би можело да се заработи на оваа платформа со високо ниво на ангажман од 2000 лојални следбеници, пишува See Biz.

Како ви се допаѓа?

0 поени
Upvote Downvote