in ,

Што?Што?

Чувството на глад нема да ве напушти: 8 намирници што треба да ги избегнувате за појадок!

Обавезно прочитајте!

Суви снегулки

Житарките за појадок често содржат многу јаглехидрати и шеќери. Како резултат, тие можат да доведат до скок на шеќерот во крвта што може да предизвика драматични промени во вашето расположение. Но, за љубителите на снегулките постои излез! Само проверете ги состојките и проверете дали вашиот појадок содржи влакна (најмалку 3 грама по порција).

Протеински плочки (бар)

Овие плочки често содржат многу повеќе шеќер отколку протеини. Важен однос што треба да го имате во предвид следниот пат кога ќе го погледнете составот: 5 до 5 (или 5 грама шеќер до 5 грама протеини).

Јогурт со малку маснотии

Јогуртот со малку маснотии наутро е премалку за да му дадете на вашето тело доволно енергија. Нутриционистите препорачуваат консумирање од 250 до 400 калории наутро. Во јогуртот додадете малку овесна каша и свежо овошје.

Чаша сок

Чаша сок во никој случај не е целосен појадок, особено ако сте го купиле во продавница – тоа е чист шеќер и јаглехидрати. Покрај тоа, чувството на глад нема да ве напушти.

Шолја кафе

Многу популарен избор за оние кои не се будат гладни наутро. Кофеинот сигурно ќе ви даде енергија за некое време, но тој нема да ве засити. Додавањето шеќер и цимет додава калории, но не додавате протеини или растителни влакна.

Леб и путер

Ова е добра идеја за појадок, но ќе послужи само како додаток на потежок оброк (како омлет). Исто така вреди да се осигурате дека лебот што го консумирате содржи интегрални житарки и дека путерот содржи доволно протеини.

Инстант овесна каша

Истурете топла вода и оставете пет минути? Звучи одлично, но не и корисно. Составот на инстант овесна каша е приближно ист како и сите други житни култури (премалку влакна!).

Недостаток на појадок

Нутриционистите велат дека е подобро да јадете барем малку наутро отколку ништо. Ако не чувствувате глад наутро, тогаш обрнете внимание на тоа што јадете во текот на денот. Ова може да биде затоа што јадете премногу тешка храна пред спиење.

Коментари

Претплатете се
Известете ме за
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Прегледајте ги сите коментари

Loading…

0

Како ви се допаѓа?

0 поени
Upvote Downvote