in

Што?Што?

Погледнете како изгледаат врелите покриви во Атина на +70 степени од термалните фотоапарати! [ВИДЕО]

Топлината ги загрева улиците во Атина на скоро 50 степени, а покривите на зградите на повеќе од 70, објави денеска грчката новинска страница СКАИ.

Ова го измери тимот на приватното видео студио „UpStories“ во соработка со грчката метеоролошка служба за својата веб-страница meteo.gr за време на летот на беспилотниот авион со термичка камера над централното подрачје на Атина, со цел креирајте мапа на урбани области кои претставуваат прегреани „урбани термички острови“.

Во петокот, на 25 јуни, додека температурата во Атина беше 31 степен во крајбрежната област и 37 степени во центарот, температурата на патот на прометната авенија Сингру со 10 ленти, која ги поврзува центарот и крајбрежјето, беше од 44 степени до 47 степени.

Највисоката температура забележана од термичката камера е 72 степени – толкава е загреаноста на покривите на постарите згради на кои се поставени надворешните климатизери.

Највисоките температури беа измерени на тесните, споредни улици со мал сообраќај и каде што нема зеленило.

Врз основа на снимките, јасна е важноста на употребата на лесни и „ладни материјали“ при изградбата на згради и улици, бидејќи тоа придонесува за намалување на топлината во воздухот во близина на земјата, а со тоа се намалува и појавата на „урбаните термички острови “, Објави СКАИ.

Пред точно 10 години, во јуни 2011 година, архитектонските факултети во Атина, Париз и Стразбур презентираа, од „био-микроклиматски причини“, заеднички план за голема промена во изгледот и функцијата на Авенија Сингра, изграден во 1932 година, а потоа проширен.

Беше планирано да се срушат две сообраќајни јамки, со што ќе се обезбедат пет хектари зеленило на тие места, што беше делумно направено.

Бројот на сообраќајни ленти би се намалил од пет во секоја насока на три, од кои едната би била резервирана за јавен превоз – сугерираат архитектите, но таа е напуштена поради наглото зголемување на бројот на автомобили, и покрај изградбата на метрото и модернизација на другиот јавен превоз.

Исто така, беше планирано да се засадат дрвја и грмушки долж „зелената лента“ во средината на авенијата, по сите нејзини 6,5 километри и во споредните улици покрај неа што се користат за паркирање – но тоа зеленило сè уште не постои, тој беше предложено да се обезбеди простор за нова трамвајска линија, но на почетокот на овој век тој сè уште беше изграден на друга траса.

Коментари

Претплатете се
Известете ме за
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Прегледајте ги сите коментари

Loading…

0

Како ви се допаѓа?

0 поени
Upvote Downvote