in

Што може да им помогне на оние кои имаат лесен сон?

Cropped shot of a handsome young man asleep in bed during the late hours of the morning

Многу луѓе спаѓаат во една од двете категории кога станува збор за спиење: или имаат лесен сон или спијат „како топ“.

Ако имате слаб сон, веројатно сте фрустрирани од тоа колку често се будите во текот на ноќта. Но, експертите дадоа совети како да се постигне посилен сон и зошто некои луѓе имаат полесен сон од другите.

Што значи да се има лесен сон?

„Некој може да има„ лесен сон “ако лесно се разбуди за време на спиењето, особено ако има бучава во нивната околина“, вели експертот за функционална медицина Стејси Стивенсон, додавајќи дека некој што спие умерено, има помала веројатност да се разбуди ноќе поради бучава.

Како што објасни психологот за спиење oshошуа Тал, будењето среде ноќ не е нужно лошо.

„Обично се будите помеѓу фазите на спиење, така што всушност не прекинувате ништо и природно е полесно да се будите за време на фазите на лесен сон (фази 1 или 2) отколку подлабоките“, тврди психологот.

Што предизвикува лесен сон?

Експертите сè уште не ги знаат точните причини зошто некои луѓе се будат полесно од другите, но има неколку теории.

„Една е што поради некоја причина некои луѓе поминуваат повеќе време во фаза на длабок сон отколку во фаза на лесен сон“, вели Стивенсон и овие луѓе имаат потежок сон. Друга теорија е поврзана со експлозии на мозочна активност за време на фазата 2 на не-РЕМ сон кои ги штитат луѓето од будење доколку се појави бучава во нивната околина.

Дали е опасно да имате лесен сон?

Стивенсон забележува дека лесен сон не мора да биде лош, само треба да обрнете повеќе внимание на вашата рутина за да обезбедите доволно одмор со повремено будење.

„На сите им треба квалитетен седум до девет часа сон за добро здравје, а за некои е лесно, додека за други е малку повеќе предизвик“, вели таа.

Сепак, освен ако немате здравствена состојба или нарушување на спиењето, Стивенсон вели дека би можеле да го достигнете тој праг, без оглед колку сум лесен или длабок.

Постојат неколку начини да спиете преку ноќ ако имате лесен сон.

Промени во спалната соба

Според неа, ако имате природно лесен сон, ќе мора да обезбедите мир во вашата спална соба.

Исто така, мора да биде целосно темно, а температурата треба да биде околу 18 Целзиусови степени, што е најдобра температура за спиење.

Пробајте додаток на магнезиум

Земањето магнезиум може да ви помогне не само да заспиете побрзо, туку и да спиете подолго и да се будите поодморено.

Кога се зема непосредно пред спиење, магнезиумот го подобрува квалитетот на спиењето.

Дајте си повеќе време за спиење

Ако често се будите, Стивенсон вели дека треба да поминувате повеќе време во кревет за да го надоместите времето што го поминувате будни.

„Спијте повеќе часови затоа што подолгиот сон ќе го надополни времето поминато будно во текот на ноќта“, советува таа.

Создадете рутина пред спиење

Дајте мир на умот на вашето тело и ум додека одите во кревет бидејќи тоа може да помогне во тоа да ви помогне да спиете добро.

Затоа е клучно да имате рутина пред спиење што ќе ви помогне да се опуштите. Обидете се да вклучите релаксирачки ритуали пред спиење за да го намалите стресот.

„Испрате топла бања, прочитајте нешто релаксирачко или слушајте смирувачка музика пред спиење“, предлага Стивенсон.

Не јадете или пиете непосредно пред спиење

И на крај, ако сте склони кон често будење за време на спиењето, избегнувајте јадење три часа пред спиење, забележува Стивенсон и дефинитивно намалете го внесувањето кофеин и алкохол доцна во ноќта, пренесува Mind Body Green.

Храната и пијалоците што ги внесувате во вашето тело ќе го сварат вашето тело преку ноќ, а познато е дека алкохолот ги нарушува подлабоките фази на спиењето. Дури и пијалоци како вода или чај треба да се пијат во мали количини пред спиење за да се избегне будење поради одење во тоалет.

Коментари

Претплатете се
Известете ме за
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Прегледајте ги сите коментари

Loading…

0

Како ви се допаѓа?

0 поени
Upvote Downvote