in , ,

WTFWTF Што?Што?

Во Шведска на децата им е забрането да купуваат производи против стареење

Луѓето помлади од 15 години во Шведска ќе мора да имаат согласност од нивните родители да купуваат производи за нега на кожата против стареење, бидејќи, според тамошните експерти, социјалните мрежи и медиумите предизвикуваат потенцијално штетни наредби за убавина.

 

Водечкиот синџир на шведски хемичари и фармацевти воведува старосни ограничувања за нега на кожата против стареење поради зголемената загриженост низ Европа за потенцијалните штетни ефекти врз децата доколку прерано се свртат кон такви производи.

Фармацевтскиот синџир Srce (Hjärtat), кој има околу 390 аптеки во Шведска, ќе престане да продава производи за „напредна нега на кожата“ (вклучувајќи ги и оние што содржат AHA киселина, BHA киселина, витамин А, витамин Ц и ензимски пилинг) на клиенти на возраст под 15 освен ако имаат родителска согласност или кожна болест која бара таква терапија.

Овој потег на аптеките доаѓа по повеќекратните извештаи за проширување на негата на кожата кај децата под 13 години во Шведска, поттикната од социјалните медиуми и медиумските трендови.

Претставници на синџир за продажба на корективна и декоративна козметика изјавија за шведскиот јавен сервис SVT дека меѓу 20 и 40 отсто од неговите клиенти сега се на возраст под 13 години.

Извештаите сугерираат дека расте бројот на деца низ Европа – вклучително и 10-годишните во ОК – се свртуваат кон скапата нега на кожата против стареење во нивната потрага по „младешка“ кожа.

Минатата година, Европската комисија ги објави плановите за ограничување на концентрацијата на ретинол во производите што се продаваат без рецепт од јуни за да се намали потенцијалната прекумерна изложеност на витамин А, кој регулаторите го поврзуваат со разни кожни заболувања и ослабени коски.

Во случаи кога детето има кожна болест, на пример атопичен егзема, одредени производи можат да придонесат за влошување или повторно активирање на симптомите“, предупреди Аника Сведберг.

Возрасните ограничувања им дозволуваат на фармацевтите да започнат разговор со децата и родителите за здрава нега на кожата, „врз основа на потребите, а не на идеалите од мрежите“, додаде Сведбергова.

„Сакаме да бидеме пред сите и да преземеме поголема одговорност да не се вклучиме во поттикнување на нездраво однесување и идеали кои се создадени кај многу млади луѓе“, рече Моника Магнусон, извршен директор на Срце.

Аника Сведберг, главен фармацевт на фармацевтскиот синџир Срце, истакна дека употребата на напредна нега на кожата, која, на пример, е дизајнирана да ги намали брчките и да има порамномерен тон на кожата, не е нешто што му треба на детето.

Како ви се допаѓа?

0 поени
Upvote Downvote